Bloggdate :)

Idag hade jag min första bloggdejt. Med Jessie. Efter skolan åkte jag till Helsingborg och träffade henne. Tog en fika på ett 60-tals café. Minns ej namnet. Kan ha varit Bettys eller nåt sånt :p Delade en browniebit. Asstor!! Det var jättetrevligt och Jessie är en riktigt go, glá och sööt tjej. O vild haha :D Eller hur var det :p Jättetrevligt!





Hoppas det blir fler träffar! Tiden sprang iväg och sen skulle jag åka hem. Så sjukt jävla segt. Jag åkte därifrån 16.30, var i Kristianstad klockan 18.05, tog bussen till denna gudsförglömda håla 18.20 och var hemma kvart i sju. Två timmar och en kvart!! Sacre! Var hungrig som ett svin och lagade Dolmiosås med quorn, bönor (gröna bönor, haricot verts som det heter med ett finare ord!) och hade färsk pasta till. När jag ätit upp sa mamma att det såg ut som när jag var fem och hade ätit pasta haha. Kan nog hålla med.

Hade fått bilder från fujifilm. Bilder från London och en annan bild som jag ska överraska hjärtat med :)

Jag vet inte vad som hänt med folk, känns som att alla är så sjukt jävla trevliga mot mig. Det började i London, där många snackade med mig&Madu, sen har det fortsatt. Folk har pratat med mig. *wow* haha, nej men seriöst. Idag tex. när jag åkte hem så satte jag mig bredvid en kille. Efter halva resan så frågade han mig om han snarkade haha och jag sa nej... sen frågade han var vi var och jag svarade på det och lite sånt. Sen när han skulle gå av så sa han "Här ska jag gå av. Ha det så bra!!" helt glad. Är det jag och mitt nya glada jag som får folk att prata med mig eller är det solen?? Ni vet, jag och solen brukar ha samma effekt :p haha. Ja, jag tror också det.. Det måste ju vara jag helt enkelt :)

Kommentarer
Postat av: jessie

ja jag skulle nog bett om att få se ditt legg unga damen hahaha.

nej sjukt tur man har imellanåt, böter är inget jag har råd med just nu. ;)

haha jag tror jag ska tipsa polisen i k-stad om att en viss sofie inte betalar för all sin parkering, mohaha så bli inte förvånad när det trillar ner ett litet brev i lådan hahaha nä skojade bara, kram

2009-04-16 @ 23:38:43
URL: http://jessiiejones.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0