Bio-night!

Vilken underbar dag! Började med frukost på altanen, som jag skrev imorse, sedan fick Shelly gå ut en stund med koppel. Hon åt en massa gräs, första i år! Har även blivit en promenad i byn och sen lite solande på uteplatsen. Härligt med vår!!

Nu ska jag volumisera mitt hår lite (love volumaster ♥), packa ner lite saker och sen blir det skåneexpressen till Malmö, där Linn väntar :D "He's just not that into you" ("Dumpa honom!" på svenska, översättningen suger!) på bio klockan 21.00 och innan dess äta något gott! Har längtat efter att se den filmen sen december så jag hoppas den är bra haha.

Låter som en supernight. Ska sova hos henne, så vi hörs imorgoneftermiddag någon gång skulle jag tro :) Tar ju ett tag att ta sig hem..

Min kära pojkvän har inte hört av sig sen igårkväll... Man blir lite ofrivilligt orolig.. Kan ju vara så enkelt som att hans mobil inte fungerar, men det finns ändå i tankarna hela tiden "jaha nu har det gått 9 timmar", "nu har det gått 10 timmar". Får lite ont i magen. Han befinner sig ju ändå i Irak, man blir lite orolig när han inte hör av sig... Hoppas han hör av sig ikväll, annars vet jag inte vad jag gör. Kostar ju ändå 25 kr per minut att ringa Får göra det iaf om han inte hör av sig.. Aja, det löser sig väl.

Ha en underbar fredag guys!

Kommentarer
Postat av: jessie

nä livet känns inte för kul för tillfället, men det löser sig, det brukar ju göra det. synd att ansökningen var så snart annars kanske man skulle sökt in trots allt, :)



nej nu blev jag faktiskt lite avis på dig, jag vill oxå se den filmen, den verkar toppen.

hoppas du får mysigt i Malmö city,

hur blev det med fikan föresten, jag är som sagt ledig nästa vecka :)



kram på dig

2009-04-10 @ 18:05:08
URL: http://jessiiejones.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0