Bikt

Stinalee hade bikt i sin blogg. Jag var tvungen att läsa igenom alla bikter som läsarna skickat in... Ush, vad dåligt unga tjejer mår. Många i tonåren med viktkomplex. Hemskt! Men har själv varit där... Inte vad gäller vikten, men bröst ex. När jag var 15-17. Som tur är så brukar det bli bättre för de flesta tror jag. Jag är helnöjd idag. Visst, jag hade inte tackat nej till lite lite större storlek, men det hade bara varit ett plus i kanten :D Jag känner mig görsnygg ;) Så jag hoppas att alla unga tjejer kommer på bättre tankar snart. Håller tummarna. Så tråkigt att tjejer ska må sådär.

Sen otrohet. Ja, kanske 30-40 procent av alla inlägg handlade om "jag har varit otrogen". Det kvittar vad de säger, om man är otrogen så älskar man inte sin partner. Man kanske tror att man älskar honom, för att man har det bra och man är rädd för att bli ensam. Men om han gav allt du ville ha, varför skulle du varit otrogen då? Helt ärligt så är det fan min värsta mardröm att min pojkvän skulle varit otrogen. Jag skulle sjunkit till botten alltså. Helt ärligt. Till botten. Jag har kämpat sedan början med att lita på honom, så om han hade gjort det hade jag nog aldrig kunnat lita på någon igen..  Jag bara hoppas det aldrig kommer ske, för det är så jävla hemskt. Och jag kommer aldrig vara det, aldrig aldrig någonsin.

Ush, så hemskt med alla som är otrogna. Typ efter 3-4 år eller till och med mer. En flört sådär i början är mer förståeligt, för då har man kanske inte insett att han/hon är den rätta. Det hade varit mer förståeligt för min del. Men efter man sagt att man älskar varann och blivit bästa vänner? nej, det finns ingen ursäkt.

Lycka till alla som läser detta och har problem i någon form. Hoppas allt löser sig för er!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0