Är det konstigt?

Är det konstigt att jag är så käär? Är det konstigt att jag pratar om honom 20/7? haha. Han är så söt. Han är den bästa pojkvännen man kan ha, ställer alltid upp, tröstar, kommer med fina ord så man mår mycket bättre. Du är min hjälte honey ♥

oh...my...fucking...god....................... om Catwalk!:
DUUU....jag ska lämna in en ansökan imorgon för dig angående om klädesmodell !!!! seriiiöööst....skojar du ? du har fan riktigt sexig kropp, passar i alla kläder och kan verkligen dina moves...seriöst gumman, du vet verkligen hur man får en att dregla över tangentbordet och hur tjejer ska bli avundsjuka !!! nästan så jag själv vill köpa sådana bara för att ha dom <3 du är verkligen riktigt braaaa !!!!!! älskar dig till 1001....käärlek <3

Eftersom han var i Irak när jag publicerade videon såg han den först igår. Det var den där jag visade mina kläder. Okej lite väl snäll e han nog, men jag tar ändå åt mig :D Om ni vill se den finns den under videobloggar-kategorin.

This is gonna be a good day!

Kommentarer
Postat av: jessie

gud va gullig har är. vadå höja självförtroendet till himelen. det är precis en sån kille man ska ha.

en kille som tycker att man är det finaste som finns.

Kram

2009-04-24 @ 09:59:33
URL: http://jessiiejones.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0