Amazing

Vad fan ska man blogga om idag? Grejjen är att just nu så pluggar jag bara och tar hand om Shelly, det är allt jag gör och allt jag tänker på. Matar, ger henne vatten, ger henne medicin, kramar henne, städar ordning i hennes låda osv. Typ var tionde minut gör jag något med henne :p

Men idag är det den 28 april och imorgon den 29. Ganska logiskt, men vet ni vilken dag det är imorgon?? För det är ingen vanlig dag...

Vår 2-årsdag :D Niiice. Den dagen vi blev tillsammans, även om det var outtalat, var helt underbar. Det var en underbar sval aprilkväll. Jag berättar mer imorgon :)

Idag blir det bara plugg, plugg, marsvin och mediciner. Ge mig mer kommentarer på nåt kul inlägg ni skrivit, så får jag kanske lite inspiration :)

Här får ni en fin låt :)


Seal-amazing

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0