29 april 2007

Ja, jag lovade ju att berätta hur det var den kvällen för två år sedan, den 29 april år 2007. Dagen då det blev Dilshad&Sofie på riktigt. Jo, det var så att jag hade berättat att jag var kär i honom veckan innan och han hade sagt att vi skulle ta det lugnt. Jag tog för givet att det betydde att det inte skulle bli något, men han började uppvakta mig med gulliga sms och komplimanger. I alla fall så var han i Vittsjö med hans vänner och hade fiskehelg. Han bad mig köra dit på söndagskvällen och jag tog mamma och pappas bil och körde dit efter dansen. Jag dansade nämligen orientalisk dans då också.

Klockan var nog runt halv åtta när jag kom fram. Jag hade svarta leggins och en lång stickad vit tröja och ballerinaskor. Jag körde genom Vittsjö, som typ består av en stor väg. Så såg jag honom gående och vi log megastort mot varandra. Jag blev verkligen glad av att se hur glad han var att se mig. Vi körde till campingen där de bodde, men vi kom inte in i stugan för att hans polare hade nyckeln, så vi gick till hans kompis pappas stuga som låg bredvid och han ringde då till hans son och sa "Dilshad och hans tjej är här..(blabla)" och då tänkte jag. Jaha, är jag hans TJEJ?? :D Vi var i stugan lite och myste och kysstes. Efter ett tag kom hans vänner och jag tror vi pratade med de en liten stund, men en väldigt kort stund tror jag. Vi tog sen roddbåten som de hyrt och rodde ut på sjön vid campingen. Pratade och skrattade. Det började skymma och det blev en riktigt stor fullmåne. Jag var lite rädd faktiskt när vi skulle ro in igen hehe, var rädd att vi skulle ro fel!!

Jag var tvungen att åka hem sen vid halv elva ungefär och vi stod vid min bil på grusparkeringen och kysstes ännu mer och skrattade och hade roligt. Jag hade tagit med mig godis minns jag och han skulle ge mig sådana briokolor, men tappade de hela tiden på marken.

Sen den dagen var det vi. Och det är det än idag. Just idag har vi varit tillsammans i två år. Det var verkligen klick direkt och kärlek väldigt snabbt. Vi har upplevt så sjukt mycket roliga saker, resor, sevärdheter och massa skoj! Vi har blivit som tvillingsjälar, vill göra samma saker, se samma filmer, har samma åsikter och värderingar inom många ämnen och vill äta samma mat. Det är det som gör det så sjukt skoj, att det känns som att umgås med någon som verkligen förstår en till djupet. Bara jag ser dig så börjar jag le, du får mig att skratta, att må bra, att känna mig lycklig och fin och smart. Och jag hoppas i mitt hjärta att det kommer att vara vi länge till. Längre än för alltid. Du är min drömkille helt enkelt :)



Maj 2007, i parken där vi kysstes första gången hihi.
Så gulliga vi var redan då, trots att vi bara känt varann en månad! <3

Kommentarer
Postat av: Linnsan

Grattis gumman;) Vilken romantisk berättelse!! hihi

2009-04-30 @ 09:51:37
URL: http://linnsi.webblogg.se/
Postat av: jessie

vilken gullig historia, nu blev jag nästa lite sugen på att berätta min.



hahhaha gud va det hade varit roligt om det var dom riktiga bilderna, asså¨dom stämmer sjukt bra iaf. och bäst av alla var ju kursledarens bild, riktigt likt.



nej jag tror inte detta var något för mig, jag vill vara en person som folk respekterar och tycker om.

helt enkelt inte en försäljare.

krammmmm

2009-04-30 @ 11:18:16
URL: http://jessiiejones.blogg.se/
Postat av: Vii Grattuleerar <3

hihi...det va verkligen kul..allt från att jag första gången såg dig och tänkte what a Fuck!! hon är ju fan finare än på internet bilderna =D sen stack vi och fikade för att då ..."lära känna varandra"..jag blev fan lite rädd över att du kände mig alldeles för mycket..då du sa något om mitt efternamn så blev jag helt så...wowwww..hur fick du reda på mitt efternamn? så sa du "det står på din lillebrors bild som du precis visade mig", och där kände jag mig väldigt dum =D



sen gick vi runt i parken...det var verkligen underbara dagar de..



sen när du kom till vittsjö...ååh det var verkligen underbart att ha dig där.

jag kollade på klockan helatiden så tänkte jag för mig själv...snart är hon i vittsjö så jag kan likabra gå så ser jag henne längs vägen =) så om jag inte såg en röd bil och ett leende =D



hehe och angående dom godisen som jag alltid "tappa"....jag gillade ju inte dom =P

haha nee men jag tappa dom faktiskt.



jag älskar dig gumman och grattis återigen på vår 2 års dag =) underbart...(K)<3

2009-05-02 @ 08:37:37


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0