Lovelovelove

Heeej alla läsare =D Wzup? :p

Här är allt lugnt. Hade en riktigt nice dag igår! Skolan först, som är jävligt intressant just nu! Läser om exakt det som intresserar mig, nämligen invandring, invandringspolitik och hur migrationen har sett ut under 1800-1900-talet. Nästa vecka blir det seminarium och då ska jag, Elmi och Carro tala om Tysklands utveckling av invandring och utvandring. Det ska jag börja plugga på snart. Hoppas det blir bra....... Jag vill, vill, VILL. Jag MÅSTE få A!

Iaf. Jag träffade min älskade pojkvän efter han slutade jobba och vi åkte till Lund. Det var faktiskt myyys för det ösregnade haha så vi fick en anledning att trängas under ett paraply ;) Vi gick till vårt ställe och åt thaimat, längesen! Tog samma rätt ;) Sedan drog vi till Nova, där vi gick runt och kollade kläder. Han köpte en skiiitsexig väst.. Sån stickad. vet inte vad som tog åt honom, men jag *ahhhhh* dreglar när jag ser honom i den! Såå sexig är han, min boy! Jag vet inte. Jag är helt kär alltså! Han blev djungelfadder också.. Jag blev sååååå rörd av det! :D Nu är vi båda djungelfaddrar..

Faaan haha. Jag är så himla kär. Vi kan snacka om allt möjligt.. Och vi tycker så lika också.... Jag bara vet att han är den enda för mig :) Älskling, jag älskar dig!!!



Okej, nu måste jag verkligen börja plugga. Jag laddade upp någon mer bild i förra inlägget, hade lite bråttom sist för datan höll på att dö hehe.

Love

Kommentarer
Postat av: sara

hehe ni passar så bra ihop :) blir så glad när jag läser om hur bra ni har det!

och förresten, kan förstå du blev rädd där med gossip girl.. för ja trodde också det börjat, men nu vet du iaf hehe :)

2008-09-11 @ 16:28:44
URL: http://lifeofsassi.blogg.se/
Postat av: sara

ja, oskyldiga dör hela tiden.. men det rättfärdigar ju inte att dem dog den dagen.. och det var ju inte frågan om krig..

2008-09-11 @ 17:49:16
URL: http://lifeofsassi.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0