Tvärt slut

Jag hade planerat att skriva lite smått o gott om min dag men jag känner inte ens för det längre.
Jag är bara så jävla förbannad just nu.

så det blir inget inlägg idag.
och så är jag också sur på den tjej som hela tiden snackar om size zero. I hennes blogginlägg skrev hon att 99% av alla killar gillar kurviga tjejer. Sen skriver hon till mig att hon menar endast size zero som negativt. Så du menar att kurviga brudar är alla utom storlek 32 då?! Isåfall har vi nog väldigt olika definition på kurvig. Det är väl MINST storlek 38? Och det där då... "en tjej utan kurvor är som en kudde utan stoppning" och sen en kommentar från en annan läsare "en tjej utan mage är som att ligga på en säng utan kudde". Nu är jag inte jag storlek 32 men jag skulle knappast anses som kurvig! Även en tjej som ligger på storlek 32 kanske inte ens valt det? De flesta så smala som jag vet kämpar med sin vikt och äter en massa men går ändå inte upp, och även de som är sizo zero, tror du de själva gllar det? De har säkert anorexi och den sjukdomen är inget val, så sådana inlägg är bara oschyssta rent allmänt.
Jag vet inte. Bara jag som tycker att man inte ska skriva sina åsikter om vad som är snyggt eller ej när det gäller mänskliga kroppar? Alla är vackra på sitt sätt. Om du nu vill snacka skit om bantare så inrikta dig lite mer åt det i dina inlägg och skriv inte en massa om att killar gillar kurviga tjejer och blabla. För en massa killar gillar en massa olika egenskaper! Det finns en stor kategori mellan storlek 32 och kurvig.

                     --->                  

Detta var vad jag fick upp på Google bildsökning. Jag tror det finns en massa tjejer som skulle passa in sig själva mitt emellan dessa och vi är inga kuddar utan stoppning utan jävligt fina tycker jag!
Tack o godnatt

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag håller med dig absolut. killar gillar olika tjejer, bara för att man själv ser ut på ett visst sätt kan man inte säga en sak som inte är sann bara för att må bättre själv, exakt som den tjejen har gjort. Klart att jag tycker att smala är finare än mulliga, men det handlar ju om att jag själv är smal. Ibland ska man bara hålla truten för som du säger så är alla människor fina :)

2008-10-01 @ 17:19:45
URL: http://lifeofsassi.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0