Seminarie!

Nu är jag hemma från skoolan. Sen en timme tillbaka.. På denna timmen har jag hunnit spilla ut ett glas juice över mig... äta, spilla lite mjölk på golvet.. prata med Madu, vara med i en H&M-tävling om två höstjackor :D Ska ge mamma den ena om jag vinner. Inte för att jag egentligen behöver någon men men det behöver hon iaf. Kul ändå!

Seminariet idag gick väldigt bra. Jag var nervööös inför att snacka där framme, men det gick galant som det alltid gör när jag ska tala framför klassen. Jag tror inte vi får betyg på detta.. Men iaf så gick det bra.. lite missar hade vi enligt vad jag tyckte, men man kan inte alltid lyckas med att övertala folk att göra på sitt eget sätt.. och då blir det ju dåligt som vi alla vet =D
Vi fick ut tentan och den verkar vara lätt. Visst är det en bra tenta, ganska komplicerad, men samtidigt har vi pratat så mycket om ämnet att det känns lätt så det ska nog gå bra.

Det blev inget Ikea idag för morfar ska komma och börja tapetsera! Jag ska börja med tentan och hålla på med den imorgon med sen blir det heeelg. Med ett hemligstämplat uppdrag med Madu och sen Helsingborg med min älskling på lördag =D

Puss alla :-*


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0