Pizza-time!

Ja, så var det fredag. Idag har jag varit seg! Började på tentan, men det var lite svårare än vad jag trodde. Huitta fakta, leta fakta.. det är något man kan bli fyrkantig i ögonen av!
Ikväll ska jag iaf hitta på något kul. Ändrade planer, men det blir iaf lite biljard med Madusha :)

Pizza nu alltså. Idag blev det en pizza med oliver, lök, tomater och paprika. Jag äter bara vegetarisk pizza- fatta vad gott det är! Det känns mycket nyttigare också ;) Ni borde testa för jag vet att ni tänker att det är otänkbart, det tänkte jag med. Men när man väl testat... U never go backl!

Mohaha. Nej nu ska jag sluta för mamma håller på att slå ner min data när hon dukar här. Jag sitter ivägen, hon kommer snart säg till.

Tjyss allihop!
Imorgon Helsingborg med Älskling *jihoooo*

Kommentarer
Postat av: Don Juan

sorry for the changed planes love, i promis to make it upp for u...toooomorrrooww =) in helsingborg...i will buy u the biggest hamburger ever made.........fatso ;P hehe ne men vi ses imöörgön sofche, och hoppas det blir fett där, kizz

2008-09-19 @ 18:06:06
Postat av: sara

låter som en kul helg, ha det fint :)

2008-09-19 @ 19:47:56
URL: http://lifeofsassi.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0