NIghty!

Vilken soft dag. Vet inte ens vad jag gjort idag... Jo, jag har städat ur rummet. Blir tapetsering i veckan!!
Så nu är typ alla grejjer nere i flyttkartonger. Tömde hela skrivbordet för jag måste ha nytt för lådorna är fuckade.

Men men. Efter det så har jag i stort sett inte gjort någonting. Softat framför datorn, spelat lite Yoshi, snackat i telefon rätt mkt med hunny, kollat på tv "ensam mamma söker"... Man kan förspilla en dag ;)

Nu ska jag snart nana för måndagens stora äventyr. he he

Puss&godnatt!

Kommentarer
Postat av: de grrrrrrrrrrrrreat ;)

okej, vad ska man kommentera här....

...

......

heeej tjockis ;) hur är det med dig va? visst va det kul att snacka igår =) förutom när du blev på dåligt humör >=( men det kom jag och fixade direkt, såå vad ska du göra idag stumpan? puss snygging, hörs senare efter work =) eller kanske...kaaaanske jag ringer under work...who knows =O ??? puss

2008-09-15 @ 05:45:06
Postat av: sara

hehe kollar du också på ensam mamma söker, bästa programmet ju :) haha

2008-09-15 @ 22:33:03
URL: http://lifeofsassi.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0