Mitt nya rum :D

Nu tycker jag det är dags att visa upp mitt nya rum, trots att det inte är riktigt klart.  Då visar jag en bild till ^^. Jag börjar med lite före bilder.. Har inte någon med alla möbler, men tar en gammal bild, det visar iaf lite!


 
Här är mitt tillfälliga rum! Det var mysigt haha





Da da da daaaaam:
Kolla in skönheten ;)
   Superfina ljushållare från indiskan!


Jag är väldigt nöjd med resultatet :) Nu ska jag skaffa en fåtölj sen gardiner och sedan är jag i stort sett klar.
Modevisningen igår var väldigt underhållande! Jag funderar på att anmäla mig till i vår, det verkar vara så kul Och sara var störtläcker i sin gång ;)
Efter modevisningen gick jag och mamma på stan och tittade på grejjer, samt åt varm macka på Darins. MMM så goda de är!
Jag köpte en svart tunn tröja från h&m och en mössa som jag älskar :D Ett långt grått linne hittade jag också på Vero moda så nu kan jag använda leggins haha. Allt detta för ungefär 230 kronor. det var väl helt okej? :p

Här är jag i min nya fina mössa med en tofs, ni ser den va?:
Inte den bästa bilden men men, jag ville bara visa mössan!



Nu måste jag gå för mina kusiner kommer snart hit!

Puss på er alla idag! Byee!

Kommentarer
Postat av: Mia

Supersött rum :)

2008-09-28 @ 17:21:23
URL: http://mlyytikainen.blogg.se/
Postat av: Mia

Vad har jag skrivit för negativt om at vara smal? Om man läser inlägget, klankar jag inte ner på normalt smala tjejer utan på tjejer som är size zero, dvs såna med anorexi och dylikt. Man är inte size zero för att man är smal. Size zero är när man är mest skinn och ben.

2008-09-28 @ 18:44:31
URL: http://mlyytikainen.blogg.se/
Postat av: Dess

Vad mysigt du fått det i rummet, du kommer säkert knappt vilja flytta hemifrån på länge sen när du väl fått in allting i det.. Hoppas man får se det live nån gång;)

2008-09-29 @ 16:23:47


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0