Lefkas <3

Jag längtar tillbaaaaka!
Åh. Allt var så underbart där! Behövde inte kolla klockan, inte tänka på något som man var tvungen att göra... Bara ta det lugnt, softa, åka vart vi ville, göra det vi kände för. Om jag kunde ändra på en sak... så skulle det vara att jag önskar att jag hade varit mer hungrig. Det fanns så mycket goda saker som jag ville testa, men sanningen var att vi fan aldrig åt någonting kändes det som. Och folk går upp i vikt på semestrar :S

Hehe. Det var nog värmen som gjorde att vi så sällan var   hungriga. Jag bara önskar att jag somnat just nu och   sedan vaknat i Porto katsiki, dagen hade varit den 27   augusti... Jag vill se synen igen av det knallblå vattnet och de vita stenarna... Jag vill höra saltet pysa runt mig..   Känna hettan.. Men vi ska tillbaka dit :) Kanske på vår 20-åriga bröllopsdag? Skulle varit något va? Jag kommer iaf   alltid ha den resan i mitt hjärta.


Lefkas ♥




Innan jag säger godnatt vill jag säga Grattis Rock! Han vann Hells kitchen! Jag hejade på honom =) Snart börjar Ugly Betty (30/9) och Gossip girl (5/10). Nice:)


Godnatt :-*


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0