Goodmorning :)

Trevligt att så många av er kommenterade mitt förra inlägg... det är ju kul att så många bryr sig om vad som händer med vårt samhälle.  Fast det är kanske bara jag som tycker det är oartigt att läsa en blogg och aldrig kommentera. Det är det nog, för det är fan bara jag som kommenterar på Saras blogg. Dåligt! Sara, vad tycker du om detta?

Anyway. Nu är mitt rum utan tapeter och med vitmålade lister :) luktar shit där inne. Imorgon efter skolan (SEMINARIE - MÅSTE FÅ VG!) ska jag och mammi till ikea troligtvis. Kolla efter skrivbordslådor och lite annan förvaring, plus lite smått&gott till pynt.

Inget mer att säga idag. Ska träffa miin Madusha i eftermiddag :D
Pusshej

Kommentarer
Postat av: Sara

haha eller hur, vi kommenterar varandras :P sen är det inte så många fler kommentarer, fastän statistiken visar fler som läser.. mkt dåligt !! :P :)

2008-09-17 @ 18:10:21
URL: http://lifeofsassi.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0