Girls' night!

Hellu!
Igårkväll var det då girls' night hos Madusha ;D Mycket trevligt! Faan vad man kan snacka haha.
Det måste vi göra om i alla fall! Tyvärr glömde jag att ta med mig min dvd så vi fick kolla film på Madus dator hehe... Men det gick. Satt uppe till halv sex på morgonen och snackade. Haha. Jaa och det var om allt möjligt... Hemligstämplat såklart.

Men men. Idaag så kom min älskling och vi har haft en heeelt underbar eftermiddag. ÄLSKAR DIIIG ÄLSKLING!

Aaaa.
Mamma&pappa är ute o dansar till Lasse stefanz ikväll. Hoppas de har riktigt kul, speciellt pappa för han älskar de och han förtjänar det! :) ♥ Jag ska hämta de klockan ett så jag får komma på något att underhålla mig med tills dess.

Dagens puss till mina brudar och min älskling



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0