Flickor!

Det roligaste jag gjort idag var att fika med mina flicks ;) Alla utom eeen. Linnsi. Men henne ska jag träffa snart =)
Det var trevligt att fika, var på Bunna (vääärldens fulaste namn!) men god pasta... ska nog ta en nästa gång jag är hungrig och i stan. och rik. Men men, den dagen den pastan!

Nu är klockan halv tio och jag har kollat på Top model förstås! Katarzyna är riktigt söt. Den jag inte gillar är Whitney... för att hon tar så stor plats (bildligt talat, ej bokstavligt!). Hon är för gapig, isåfall står jag på Dominiques sida hehe. Hmm gillar inte heller Fatima för att hon är så allvarlig och Lauren för att.. ja det fattar ni nog själva. Hehe men Katarzyna och Anya är också okej.

Men men som sagt, klockan är halv tio och jag måste börja plugga nu! Känns som att jag ligger efter =/

Hörs imorgon! :-*

Miss S


22.41
 Okej. Pluggat i ca en timme. Såg nyss att det är 151 stycken ord och begrepp jag ska kunna till provet på fredag! Oj oj oj. Imorgon ska jag sikta på att bli klar med hemtentan till klockan två kanske. Och sedan ska jag börja plugga ord!

Tror ni jag klarar det?
Jag VET att jag klarar det :)

Godnatt igen

Kommentarer
Postat av: hasta la vista....baby

blää blää blää...orka kolla på top bitches =P hihi

jag kolla nämnligen på FG ;) det var när hon slog stewie så överdrev han att det va värsta monstret, haha så fucking ball!!



jaja men 151...jag antar att det är mer än en baggis för dig stumpan, liksom du lär dig lätt 151 svordommar när vi tjafsar, eller 151 anledningar till att tjafsa =P haha nee skämtar fattie

du klarar dig fint gumman okej!!!



jaa hur gick det nu med ditt tivoli? kan man åka snart eller du vill inte ha mig där ??



KYss gullet, hörs senare <3

2008-09-24 @ 05:34:29


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0