Done!

Nu är det heelg som gäller! Jag ska (förhoppningsvis) baaara softa idag :D Har inte gått så bra hittills. Men men. Ingen har rätt till att softa i detta hem förstår ni. Inte när mamma är hemma.

Provet gick galant, man hade nästan kunnat tro att det var en dröm. När vi kom in så var det typ som nationellt prov, man fick hänga av sig alla grejjer och jacka och sedan fick man räcka upp handen om man behövde gå någonstans. Frågorna var perfectemo. Allt jag övat på. Dock så kunde jag inte betydelsen av UNHCR! Dumma sofie!! Jag hade bara övat på vad det var osv, ej betydelsen. Jag gissade på United Nations Humor Care of Refugees. HAHAHAHA jag ser nu att jag skrev fel. Jag gissade fan inte på "humor care of refugees" så jävla muntert är det inte. Utan human care!! *ddddööhhh*. Rätt svar: United Nations High Commissioner for Refugees. Men men det var ett bra försök iaf. Allt annat kändes bra, så jag hoppas jag åtminstone får åtta!! (av tio) Men helst nio såklart. Hoppas på en nia, tror på en åtta.

Ja nu har jag helg, utan plugg *jipii*. Mammi och jag ska kolla på modevisningen imorgon där Sara ska gå med :D Gumman, om du läser detta.. Var är den? haha. Eller andra som vet. Ni kan kommentera anonymt, jag vet att ni är rädda att synas...


Så. Bye allihop, denna kväll ska tillbringas med Roller coaster 3 och tv! (förhoppningsvis)

Pusspuss allihop / weekend-girl

Kommentarer
Postat av: Sara

hehe den ska vara på muséets innergård, där vid banken :) vinkan är du ser mig hihi :P:D

2008-09-26 @ 21:28:32
URL: http://lifeofsassi.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0