Börjat flytta in

Jag vill nästan inte flytta in sakerna på mitt rum! Det kändes så bra att ha det lite halvtomt, till skillnad från tuuusen saker som innan. Men jag kan ju försöka att inte proppa in allt.. men vet ej var jag ska ha det? Just nu har jag hela min sommargarderob och alla skärp + halsband inne i förrådet.. Tjejer - har ni några tips var man kan ha alla saker så inte rummet blir överfullt av plock?

Jag vill ha ett sånt rum som Simon&Thomas gör till folk... Varför blir det så fint på inredningsprogram? Har de också proppat in allt i ett förråd?

Många frågor idag.. och det lär kanske bli ännu fler för nu ska jag börja plugga!

Pössss

ps, älskling, mitt tivoli är jättefint. Men jag är rädd att bli beroende! :O Hehe men såklart du är välkommen att åka, har massa roliga karusells! ds

Kommentarer
Postat av: Sara

haha så jätteordenligt är min garderob inte :P men ett tips är att ha lite boxar där du kan lägga smått och gott :) hehe

2008-09-24 @ 19:48:45
URL: http://lifeofsassi.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0