Besök :D

Idag har varit en rolig dag! Åkte till Malmö redan vid åtta och lämnade in tentan. Älskling mötte mig vid där och sedan åkte vi tillbaka till mig igen hehe. Nog det kortaste besöket jag någonsin haft i Malmö - endast 20 min!
Och om ni tänker att han kunde lämnat det till mig... nej jag vill helst lämna det själv så det hamnar rätt hehe.

Vi har haft en helt underbar dag och jag lovar, min älskling är den bästa förhöraren man kan ha!! Han är helt enkelt skitbra, så jag blir inte det minsta orolig att flytta hemifrån när jag vet att han kan hjälpa mig! Han satte sig in så mycket och liksom inte bara frågade.

Nu ska jag kolla på top model :D

Puss allihop, hörs imorgon efter prooooovet *heeelp*
hehe bye


Kommentarer
Postat av: Wild Potato

hahaha aaaaah tack love, fan va gulligt =) jag erkänner väl att jag inte bara frågade, utan la typ näsan i blöt, trodde först du tyckte att det var lite störigt för att du ville hinna med alla frågor snabbt =P men fan bra att du tyckte motsatsen ju =) puss min kanelsnäcka från statoil mmmmmmmmm!!

2008-09-25 @ 21:09:48
Postat av: Linnsi

Lycka till på provet gumman! Ska hålla tummarna för dig!<3

2008-09-25 @ 22:40:30


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0