Whitney.

Enda anledningen att Whitney vann....?


Hon har varit nära på att åka ut ett flertal gånger, fått kritik för sin arrogans och "miss-america-attityd" och på mingelfesten sa de andra deltagarna att hon verkade falsk. När hon fick kritik av juryn så gjorde hon alltid en min som var arrogant till tusen. Dessutom var hon riktigt elak mot vissa andra deltagare och betedde sig som en b-i-t-c-h rent ut talat.

 

Anya fick beröm på mingelfesten och av alla inom modebranchen för att se ut som en ritkig modell, kunna föra sig och vara trevlig. Hon var aldrig ovän med någon annan av deltagarna och visade ofta omtanke och ödmjukhet. Dessutom tog hon massa bra bilder och vann varenda utmaning, som tex. två modelljobb av arangörer inom branchen.

Nä. Om ni frågar mig varför Whitney vann blir svaret.... För att hon var en "plus size model". Om hon hade varit i samma storlek som Anya, tror ni då verkligen att hon hade vunnit?

Goodnight

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tycker Anya skulle vunnit. Hon var bättre än Whitney på alla sätt och vis. Jag blev så besviken!

2008-10-02 @ 16:02:55
URL: http://lifeofsassi.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0