Ugly Betty!

Det är ett bra program! Åhh vad spännande. För det första, att följa Hildas romans med coachen, Eddie Cibrian är underbart! Haha jag minns när jag var 14 och kollade på sunset beach och dreglade över honom i hans sportbil :p Jag grät till och med när han dog haha. Kan inte hjälpa att det pirras i mig när de kysser varandra, de är ju så söta ihop!!


Sööta!! ♥

Och vem ska Betty välja?? Helloo är det ens ett val!? Okej..Henry har fan nyss fått barn med en otroligt krävande kvinna, han kommer alltid ha familjen där och hon kommer känna sig utanför när han gosar med sin unge..... .. Men men. Jag tycker i alla fall att det är ett lätt val :) Gio är ju så spontan, rolig och kärleksfull =)



Sååå kom igen Hilda&betty - Fånga coachen och Gio!!

Det var synd om Daniel också... Och om Mrs Meade. Men men kanske Daniel får det bättre nu med hans son =)

Soo long ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hehe tack :) ja klänningar vill man bara ha fler av fastän att man aödrig kan använda dem. Men såg du GG i söndes, jag missade det... vad hände i korta drag haha :D

2008-10-29 @ 15:48:16
URL: http://lifeofsassi.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0