Tv-kväll!

Nu är man i säng efter en underbar tv-kväll. Först Gossip girl - så jäädra bra. Men jag vill ju bara hoppa in i rutan och dränka Georgina i en vattenpöl. Och Dan då? Bara börja umgås med henne sådär? Så gör man ju fan inte, vilken brud som helst hade blivit svartsjuk så det rök om det. Men i gossip girl är man ju en sån ängel... Om man heter Serena iaf! Well, sen var det Ensam mamma söker, sött :) Klockan nio kom en film som jag gillar riktigt mycket faktiskt, I hennes skor :) Den är nice och Cameron Diaz är alltid lika snygg!

Hmm på tal om snygg så är här bilder från min outfit haha. Ska försöka ta med de bästa här...Och sen är det ju en marinblå likadan också :) Blev inga bilder på bikinin tyvärr, fixar det kanske tills nästa gång :)

  


Jag har fått besök här hemma också! Ska vara barnvakt åt Dess marsvin hehe. Brumma&Julia. Jag ska nog ta väl hand om de gumman :) Brumma var väldigt nyfiken på Lillan när jag satte henne utanför Brummas bur. Intressant.

Men men, nu ska jag faktiskt sova, imorgon är det skola på eftermiddagen!

Kisses&hugs / Miss SSsss

Kommentarer
Postat av: Sara

ja jag gillade den med.. men vissa andra gjorde det inte. jag vet inte hur jag ska göra för att det ska bli bra, ja kanske bilderna är lite vulgära men jag tycker de ser rätt trendiga ut också. tack för kommentaren iaf :)

2008-10-20 @ 13:25:53


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0