TJOCKIS

Ni ska se min kyl idag... Baklava, kladdkada, hallon, grädde, smörgåstårta, cider, cola... Anna Skippers mardröm med andra ord!!! !!!
Dagen efter kalas, en fälla!! Jag vill ju gå upp i vikt nu i höst så kanske den kylen är en bra start? Hehe nej men jag har faktiskt gått upp lite, två kilo skulle jag tro. Vill nog väga 57-58 tror jag. Vi får se =)

Nu ska jag i alla fall plugga, ska läsa igenom ett arbete som jag ska tycka till om, stackars författare...... hehe sen ska jag plugga på provet.

Ha det bra allihop / er 21-åring.



Ps. älskling, underbar kommentar. Du är en dröm. Ds



16.45 - me again. Fan vad seg jag är! Har suttit på denna jävla stol hela dagen i stort sett. Och nu skulle jag bedömma arbetet och det var verkligen inget bra arbete! Jag hade tänkt skita i att gå, men sen såg jag att det var obligatoriskt.. Fan. Asså det är verkligen inte kul, för jag vill inte bara klaga men hittar nästan inget bra. En massa påstående med ingen grund =( Aja, får väl ljuga eller nåt!!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0