Frisyrer och kalas =)

Vilken helg va =) Har inte berättat att jag har klippt mig!! Bara för att Dilshad inte visste så jag kunde inte avslöja här hihi. Jag blev nöjd iaf och det känns som lite nytt liksom. Jag vet inte om jag gjort om det igen... men man måste förändra sig någon gång.. Här är en bild på det och andra frisyrer jag genomlidit ;) ! Vilket tycker ni är bäst??

      
Kort och ljust.. VS Kort och mörkt                    Långt och ljust VS långt och mörkt!


Helt underbart var det när älsking kom i fredags! Direkt när han kom kände jag att jag verkligen inte ville gå ut! Hehe han sover ju så sällan över så ville hellre stanna hemma och ha det mys. Vi stannade uppe länge och spelade galenpanna, så jädra roligt spel!! Dagen efter åkte vi till stan med mamma och jag fick en kamera (en födelsedagspresent från mamma&pappa). Det är en rosa nicon s210, skitbra. Det är med den jag tagit alla foton i detta inlägg! Innan älskling åkte hem fikade vi allihop och det var så fantastiskt att umgås med mamma&pojkvännen samtidigt.. Kändes underbart att de två människorna som betyder allra mest kommer så bra överrens...


Aja. Igår var det dags för tjejträff hos mormor. Det var jättemysigt i hennes källare tyckte jag :D Massa ljus och gott!Blandade "orgasm" (mjölk, kaffelikör och baileys -mmm) och spelade "jag har aldrig..". Det blev lite för mycket, så vi övergick till baccardi razz och 7up. Inte lika tjockt i smaken. Superroligt spel - rekommenderas på tjejträffen! Vi hade skitkul när vi spelade det iaf. Sen var vi uppe till halv tre innan vi nanade.

 
 

Ha en bra söndagskväll alla =) SNART ÄR DET GOSSIP GIRL!!


So long! ♥

Kommentarer
Postat av: galen dille

hmm...nu när jag ser över bilderna så tycker jag nog att långt ljust hår är fint, men kanske för att det är lite halv lockigt sådär typ...aja men det du har nu är också skitfint sötnos..



hehe visst hade vi kul då =D satt och spelade det i kanske någon timme/ timme o en halv....vet ej men det va länge och det va kul, haha fastnade på en fucking person som jag verkligen inte kunde klura ut...kanske för att sofie är en fruktansvärd usel...mycket usel förklarare =P eller så kunde jag inte lista ut att det va paulo roberto hon yrade om som jag hade på pannan =D



grattis för din fina kamera, fan jag vill se bilderna hur dom ser ut när du skickar en bild till mig...hehe vill ta en bild på dig, jaja jag ska lugna mig =P

det bästa va iallafall att dega hos dig gumman, finns aldrig något jag ser mer fram emot...jo bortsett från måånga grejjer, men du fattar..



jag hoppas ni hade kul i förrigår blir det nu...alltid kul med en tjej träff med tjejer man umgås med..



puss älskling, vi hörs väldigt väldigt lite idag

och jag hoppas du gillade min idé med julklappen =)

hehe det va ju inte en värsta grej, den värsta grejjen kommer kanske nästa år =D puss din tönt <3 <3

2008-10-27 @ 07:30:11


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0