Tisdag idag

God förmiddag!
Nu är jag redo för att plugga efter att ha städat båda marsvinens bur, gett de mat och vatten.. Fick ut min energi så det var bra, slipper jag bli så rastlös som jag brukar kanske..?

Det roligaste som hänt hittills idag var när Lillan hittade ett persiljeskaft och när hon tuggade så slog det in i väggen så blev hon skiträdd och satt och morrade, utan att fatta att det var hon själv som orsakade ljudet =D Haha Cute or What?

Yes, nu ska jag sätta igång, sen blir det Maduuuuu halv tre!! *jippiiii*

Hugs&kisses

Vet ni vad som är jättejättejättejättejättejätte kul? Min pojkvän ska komma på fredag så ska bara vi två till Grand och dansa&ha kul och sen ska vi sova hos mig. Åhhh längtar! Det var någon månad sen sist som han sov över. Min älsk!

                                                   ♥    

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, vad kul gumman! Ni kommer säkert få jätte kul där! :D Puss!

2008-10-21 @ 17:44:57
URL: http://linnsi.webblogg.se/
Postat av: sara

Din nya headerbild på dig är jättevacker :) eller båda är det men jag gillar den vänstra :D

2008-10-21 @ 22:17:56
URL: http://lifeofsassi.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0