Tisdag förmiddag!

Haaaajjj! Bö :p

Jag vill skriva hej til er, men vet inte vad jag ska skriva.. Så risken finns att detta blir ett sjukt tråkigt inlägg. Men vet ni, jag kan ju ge er en present =D I form av olika tips hihi.

Såå här kommer mina impuls-tips! Om saker jag tycker är skitbra och som kanske inte alla andra upptäckt!

1. Tyda.se - finns ingen bättre vän när man pluggar något på engelska, där finns ALLA ord! Imperfekt, perfekt, nutid whatever, böj de hur ni vill :p

2.  Scwarzkopf blond spray! - Spraya på efter du har duschat och det bleker en nyans i taget, på så sätt blir det aldrig onaturlig färg och färgen slits ju aldrig av, för det är ju blekt. Jag fick inte jätteslitet hår av det och det funkar verkligen =D Se på mig bara, its all blondspray :p

3. Gillar du biskvier? De godaste kommer från sturebröd.... Det är njutning i högsta grad :D

4. Tandkräm på finnar - det funkar faktiskt. Det tar inte alls lika lång tid innan den försvinner !

Jaa, det var nog mina tips för idag. Något ni kanske kan ha nytta av :D

So long!

Kommentarer
Postat av: tips queen

jag fick faktist användning för tyda lilla du...så tack för tipset =)

och jag lovar gumman, jag ska försöka testa de sprejet...låter rätt passande för mig ;P

hihi din tjockis..biskvi...matvrak =P

jag har aldrig testat tandkräm...får göra det en vacker dag =) puss fjant..

2008-10-28 @ 20:37:22


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0