Spärrservice!

0852506680 - Detta nummer har ringt mig 3 gånger sedan i söndags. Två gånger idag. Så hittade jag en skitbra hemsida!

vemringde.se - nummer från telefonförsäljare finns inte med på eniro mm, men på denna hemsida kan man som privatperson lägga in samtal man fått och skriva vad det var för något. Där tror jag du kan finna alla bluff-företag, vad du ska akta dig för och många andra erfarenheter och länkar! Så när jag sökte där fick jag 25 träffar och fick reda på att det var ett företag som heter spärrservice.

Jag googlade då på deras namn och möttes av en hel del artiklar och bloggar om deras usla service och att det är ett oseriöst företag. Sketna telefonförsäljare! Nu vet jag iaf vilka det är och nu kan jag fortsätta ignorera de. It has worked before!

Ni har väl checkat in mina andra länkar nedan i menyn till höger? Där finns alla mina pärlor :)

Tekniken, är den inte alltför underbar!?


Kommentarer
Postat av: korven

haha vilken sida, inte för att jag gick in på den men namnent =D "vemringde", det va boogie man ;)

jag lägntar tills du kommer fatie =) ska bli kul..fan fassan frågade mig såhär..."när slutar du imorgon, vi ska kolla på bilar..eller nej..övermorgon"

haha fattar du vilken lättnad det va =D haahha jaja men jag hoppas du får dit dina läsare till den högra länken..och jag hoppas du kommer med ett glatt humör =) puss gumman lycka till idag..



hmm...jag tror faktist inte att du läst denna förens efter vi träffats....okej, isåfall...fan va kul vi hade gumman =D haha då du fick sand i munnen när du skulle äta korv, aah så ball..jag hade verkligen kul idag hjärtat ;P



hmm...min chef ringde precis....tydligen ska jag jobba på hammars park idag....fan också jaja men jag hoppas jag slutar tidigt idag =) puss gumman

2008-10-15 @ 07:16:23


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0