Sista dagen som 20..

Idag är det sista dagen som 20-åring föralltid! Forever and ever and ever.....
Förra året när jag fyllde år så kom älskling hit och mormor&morfar kom på fika.. Sen hade jag ju en stor fest ju helgen efter :)

Nu ska jag tänka vad som har hänt under mitt tjugonde år i livet...
Det bästa:  Jag tog ett stort beslut och hopppade av Freds-och konfliktvetenskap - thank god! Eller ja.. Thank me! :p Sen kom jag ju in på IMER, så grunden för hela min karriär har lagts under mitt tjugonde år i livet hihi.
Det roligaste:  Jag gjort en massa roliga saker med min älskling Dilshad, typ varit i Göteborg under mellandagarna, firat ett-årsdagen i Vittsjö, tältat på Öland och såklart Grekland. Dessutom fick jag kontakt med Madusha och det är jag glad för! ♥ Enrique Iglesias-konsert med Linn - yiho!
Min första:  Min första utomlandsresa utan familjen - tjugonde året!
Det värsta: Det var LÄTT när Dilshad stack till Frankrike i två veckor. Ush. Plus såklart när Shelle har varit sjuk, har varit såå orolig! Sedan dog juHeath Ledger.. En mycket talangfull skådespelare som jag tyckte väldigt mycket om i filmer..  Må honom vila i frid.
♣  Bästa plagget: Okej, jag har blivit kär tre gånger detta året tror jag. Nummer ett var min underbara klänning från Gina tricot, en blå historia :) Sedan i höst kom ytterliggare en från samma ställe, svart siden *dream*. Min favorit är min höstjacka - har aldrig trivts bättre i någon jacka!
♣  Finaste presenten: Det var lätt :) Guldhjärtat jag fick av mitt eget guldhjärta i 20-årspresent.
♣  Jobb:  Metro-girl och Bistro ;)
♣  Favoritfärg: Lila och guld, niiice.

Mm det var nog de viktigaste sakerna, väldigt viktiga eller hur ;) Har gjort en massa vuxna saker haha. Nu får vi se vad som händer under mitt 21:a livsår ^^.

      

Kommentarer
Postat av: Sara

Åhh grattis i förskott Sofie :) Ja din fest var en av de roligaste haha :D hehe vilka ska du till londom med? ja exakt, spara så att man kan ha lite orginella kläder här i sverige :)! grattis än en gång hjärtat :D

2008-10-21 @ 22:16:27
URL: http://lifeofsassi.blogg.se/
Postat av: hjärtat av guld <3

ja älksling, nu har din 20 års dag passerat, och nu har du blivit en gammal kärring =P haha...jag hoppas du verkligen har njutit under din 20 års tid, eller 21 blir det väll...aja..



det va verkligen bra att du hoppa av, vem vet vart du hade varit nu gumman..hade verkligen känts fuckt up och man hade nog fått en aning åångest ;P men NEJ...du tog ett smart beslut...hehe...vaffan väntar man sig av en smart tjej då ? anywhay...jag hoppas du njuter jätte mycket på ditt "nya" program om man kan säga det på de sättet.



hehe gumman vi har faktist gjort en del, och verkligen haft riktigt kul, man får ju fan aldrig nog av resandet ju...ska vi ta någon utlands semester nästa vecka =)) tönt.....jag har haft riktigt kul under din 20 års tid och jag är verkligen glad att jag fått vara delaktig under hela de året, och detta året, och nästa, och nästa och nästa...---> 84 år...och nästa och sen får vi se om någon av oss dött =P nää hehe vi kommer inte att dö vad säger jag =$



Din första resa, och min bästa resa någonsin, jag antar också att det va din bästa, såg det på din ditt leende hela den veckan, även när du sov så sov du med ett leende =) du har verkligen varit vacker hela under alla dina 21 år, tänk när ni först hämta upp mig..det va regnigt och kallt som fan och mörkt in Schweden...vi va påväg till sturup med din mor..vi fikade på cafét, tog farväl av henne, sen va vi helt fucking nervösa över hur resan kommer att bli =D

det va verkligen första gången för mig att resa med en tjej..och jag äääälskade det!!

sen när vi kom fram så kände vi verkligen värmen..ÅH MY FUCKING GOD!!!!! haha aaaaaaah jag vill tillbaka =( okej okej, jag ska fatta mig kort =D landet Greeeek, plats Lefkas, staden Nidri (Nydri), hotellet cosmopol, flickvän Sofie =P

stränder...kathisma, ghost, nidri, Sist men inte minst!! PORTO KATISKI!! aah rekomenderar...stoooort!!



Ja älskling, det tråkigaste har inte varit så kul att veta av, frankrike i 2 veckor...utan min kärlek...hohoo..ja det känndes!! och din flicka mår mår bra tack o lov, och hon är jävligt söt =) och må din skådespelare vila i fred hjärtat...sånt händer, folk dör rätt unga.



haha va??! har du bara blivit kär 3 gånger i plagg?? haha jag älskar skitmånga uttav dina plagg!! den randiga...din blus som du hade på dig igår =P din TRÖJA!! haah den gåa eller grön =S vet ej vilken färg, du har bild på den där nere på ett uttav dina blogg inlägg =) jag är kär i massor av dina plagg !! du passar så bra i dom det är de =)



jag gillade verkligen guld hjärtat jag gav dig gumman, jag gillar den fortfarande, och jag hoppas du gillar din nya present =$ puss älskling



metro..inget jobb för dig =D men du va sexig i din outfit ;P bistro...inget för dig...alllllldeles för stressigt.



Lila...blä, Gult...niiice ;)





så..nu har jag kommenterat alla punkter =) och älskling..grattis på din 21 års dag på efterskott =D puss gumman...jag kommenterar den andra sen, har ej tid nu måste till "jobb" haha puss älskling <3 jag älskar dig mer och mer och mer och meer får fan aldrig nooog!! puss

2008-10-23 @ 07:38:21


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0