Shelle.

Jag är orolig för min Shelly. Idag när jag plockade in flickorna från deras utepass i köket (där de hade lekt med en fiin tunnel som vi köpte idag på Ikea!) så såg jag blod på filten och det kommer troligtvis från Shellys kiss.
Förlåt Shelly för att jag exponerar dig såhär... är bara orolig för dig!
Har läst på olika hemsidor och kommit fram till att det troligen är urinsten eller urinvägsinfektion. Jag hoppas innerligt att det är en urinvägsinfektion som kan botas lätt med antibiotika och att de har en tid imorgon att undersöka henne, samt att veterinären är försiktig!!

Jag är nervös... Ska gå upp redan tio i åtta imorgon för det är telefontid med rådgivning av veterinär 8.00-9.00.

Jag ligger här i soffan bredvid deras bur nu, om något skulle hända. Håll tummarna för oss!!

Jag och flickan år 2006!


Godnattpuss


Kommentarer
Postat av: Sara

åhh, jag håller tummarna. hon verkar ju vara en riktig ängel!

2008-10-03 @ 17:54:56
URL: http://lifeofsassi.blogg.se/
Postat av: Linnsan

Åh lilla Shelly! Hoppas hon blir bättre! Krama henne från mig!

2008-10-03 @ 19:11:47


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0