Regn...

När jag ser regnet som fallit i flera timmar så tänker jag på den spindel jag råkade döda imorse =( Han klättrade på mitt knä och jag blev skiträdd (han var rätt nasty) och kastade ner honom på golvet, där han började krypa. Så tog jag en tidning för att jag skulle hjälpa honom ut i naturen... och jag lutar mig på kontorsstolen... Inte smart =( Spindeln mosades.... Jag är ledsen för det =( Jag hatar att döda djur, de har ju ett liv... och jag vill inte ta livet ifrån någon annan, vem ger mig rätten?

Well.. det är mitt fel att det regnar idag! Förlåt imse...

Nu ska jag återgå till mina studier som jag suttit vid sedan halv elva... och det blir några timmar till!




15.34

Wihooooo nu kom det snö också :D:D Haha årets första snöööö den 30 oktober :D Snacka om en chock när jag kollade ut genom fönstret! Åh det är så fint hihi.

Kommentarer
Postat av: telefonfobi botaren

haha aaah va det timmy du döda =@ du ska få din jävel =P hehe ne men nu ska jag fortsätta snoka och se om där finns något botemedel för telefonfobi...hehe kul att jag sökte efter det och den första länken kom jag fram till chicalicious =D hahaha du är en komedi gumman.. puss love

2008-10-30 @ 19:17:15


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0