Rainy day

Ja, det blev minsan ingen grillning idag som ni nog förstår!!
Men men. Det fick bli en annan gång. Vi hade jätte-jätte-mys ändå =D  Gick på Ikea och planerade vad vi ska ha i vårt bohag :D Älskar diggggg. ♥


Skolan idag var faktiskt skitkul. Vi rekryterade! Gud vad svårt det är att komma överrens, jag argumenterade så långt jag kunde, men det var inte så många som höll med mig så... Det var roligt iaf! Sen hade vi tenta-genomgång och det visade sig att jag hade rätt på UNHCR, man behövde ha med den svenska ELLER engelska definitionen och jag hade med den svenska =) Det retar mig att jag fick fel på en annan fråga, som handlade om "brain drain". Jag vet vad det är! Det är när många högutbildade lämnar sitt hemland och söker bättre möjligheter i ett annat land. Landet drabbas då av brain-drain. Men nej, jag var tvungen att ha med ordet förlust för att det skulle räknas. Men det framgår ju tydligt av mitt svar att det blir en förlust! Eller vad tycker ni? Jag önskar jag hade fått 20, full pott liksom. Men, man kan säg att jag ändå fick det? Hihi.

A A A A A, min favoritbokstav!




hihi. Jag ska avsluta med att ge er en gåva för att ni läser min blogg!!
Varsågoda och jag hoppas ni fortsätter läsa länge till =)



Kommentarer
Postat av: Sara

haha jo jag kände shoppingbehovet och har därför ändrat mig nästan helt nu haha :) ja, tänk så charmar serenas bitch dan? :( Spänningen är olidlig..vilken dålig lärare ni har, du skulle fått full pott! sådana ger en deprissioner ;P

2008-10-16 @ 19:08:30
URL: http://lifeofsassi.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0