Kusiner&släkt.


Spenderade dagen i stan med Dess och försökte hitta en kjol (Tack Dess för du hjälpte mig så mycket!!) men nä.. Antingen såg jag ut som en pinne eller som en fé. En såg jag ut som teskedsgumman i. Haha. Men kanske ödet, för den outfiten som jag valde istället trivdes jag grymt mycket i! Hade på mig ett guldhalsband också, men fick inte med det på bilden där nere.

Nog om det ytliga, det var i alla fall roligt hos morfar ikväll :) Han fyllde 71. haha han hade gjort en chokladpuddingstårta och skrivit Eric 71. Han hade stavat det med c eftersom k inte fick plats. Åh jag älskar min mormor&morfar! Älskar mina kusiner med!!!  Mysigt att träffa släkten lite, trevlig middag. Roligt att träffa min moster och kusinen My, som bor nära Ronneby. Senast jag träffade de var.... oj. Fan ingen aning. Kan ha varit i juni. Bahhh. Spelade spel med My i alla fall och snackade o allt :D Man måste vara med dem man inte träffar så ofta. Hon är tio så ni vet.

ps. finnen är typ borta. tuur att de bara kommer på korta besök :p DS

 
Min outfit for the evening :)

Jaa, mina kära vänner. Thats all for today. So long ;)

Kommentarer
Postat av: gullegris

hmm...något som verkligen biter mig i röven är denna lilla fråga, hälsa du, eller hälsa du inte din morfar från mig ?! eller "glömde" du? eller du fick inget "tillfälle" eller hur gick det nu va? kan du svara >=( dumbass...



jag har nästan god lust att ringa o säga grattis till han...personligen...men jag har ej hans nummer, så du har tur...mm bara för det så ska jag inte kommentera din fina outfit som jag faktist tyckte passar dig fint och bra, och jag ska mobba ditt stoppljus heladagen idag, och om det börja försvinna så är det åtminstonne ett gult ljus, så då måste jag ändå stanna >=P hejdå fetknopp, vi syns kanske sen..är inte säker längre....Puss på dig....

2008-10-12 @ 10:06:14
Postat av: Dess

Men om du inte varit lat utan sytt upp den på h&m kunde den blivit snygg, varken fé eller pinne hehe.. Men vi hittar en bättre nästa gång, du sparade ju dina pengar (och din tid) och blev riktigt snygg ändå i shortsen=)



haha kul kommentar Dille, speciellt om svaret på första frågan blir att hon faktiskt har gratulerat från dej!

2008-10-12 @ 21:27:05


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0