karl Marx

Yesh nu är vi klara med argumentationen. Såklart, redovisning imorgon ju. Fan vilken tid det tog. Det är så sköönt att vara hemma just nu! Har varit iväg hela veckan för fan. Men ikväll ska jag softa med mina marsvin, ljusa håret lite, kolla på top model. Sen imorgon är det upp klockan sex igen. Men fredag är jag ledig =D

Jaojao.
Träffade Linnsi också idag, men blev en kort stund. Vi får ses mer en annan dag snart!!

Jag ville bara säg hej, nu ska jag ägna mig åt mitt liv. Oj förlåt blogg, du är en del av mitt liv, men jag vill ägna mig åt mitt vanliga liv, inte internet-liv hihi.

Och Sara - lätt att ha 200 spänn när mamma betalar allt ;) Tjii fick du.

Pusshajjj!! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

haha det gjorde ont i mitt hjärta haha :P

Jag hittade bara en tävlking på nätet och skcikade in bilder, sen så vann jag i våras. men det ksa inte bli av förrän på lördag. hehe ja jag fundertar på att ta klackar och ngn snygg tunika :) tack fört tipset :D

2008-10-01 @ 19:28:10
URL: http://lifeofsassi.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0