Jobbigt

Vet ni vad jag tycker är jobbigt??? Något man sett framemot och sen kommer något element som gör att stämningen bara "fade out"..... Jag känner mig dum. Jag och killen har planerat att gå på Timbuks konsert som jag verkligen såg fram emot eftersom vi båda kan hans låtar utan och innan. Sen frågar hans kompis om han får följa med och jag blev sur. Så nu känner jag mig helt dum att jag inte vill ha med honom fast han verkligen vill gå.... men jag har ju verkligen sett framemot att gå ensam ju... men nu är ju risken att jag känner mig helt dum när vi är där för att jag visste att hans kompis ville gå men att jag exkluderade honom. =/ Varför ska saker och ting krånglas till alltid?
Jag får väl sova på saken.... Får kanske tänka om så vi blir tre istället.. fan vet.

Och ja Sara, monsterlärare suger, vad vinner de egentligen på sin attityd?

Imorgon blir det Nova med mamma, iaf något att hitta på. Ska få Timbuks skiva om den finns =) Han beskrev den idag i City, den verkar vara skitbra rent material/text mässigt sätt. Han beskriver som alltid politik och samhälle och vad intresserar mig, om inte det.

Aja, vi hörs imorgon, godnatt flicks!


Jag&Jason 2006
.. han kunde delat med sig lite av färgen...

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0