Gossip girl!


Jag hade nästan glömt hur bra det är!! Skitbra, kan knappt vänta tills nästa avsnitt =D Och så grymt snygga de är också - Serena och Blair (Blake Lively, Leighton Meester!) Sedan "Ensam mamma söker" är ju också helmysigt. Jag kommer på mig själv med att sitta o le fånigt. Jag älskar kärlek ^^ Och jag älskar Gossip girl också!

En annan sak jag älskar är miiiin Shelly! Åh kan inte få nog av henne.. jag trodde jag kanke skulle förlora henne. har insett att jag älskar henne så himla mycket. ♥ Jag visste ju det förut med, men man tenderar att ta saker för givet här i livet.

Aja, igår bowlade jag ju med brudarna, riktigt kul. Trots att jag inte vann :p Fick en strike iaf! Alltid lika trevligt att träffa de! Ska sätta in bilder sen när Madu skickat, det lär ta ett tag.....

Japp, nu ska jag sova för klockan e mkt! Skola imorgon, ska läsa om organisationer. *yejj* hehe. nej men allt i skolan är faktiskt kul, bara mer eller mindre.

Puss och godnatt!!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0