GLAD!

Idag gick jag till vår kurssekreterare Martin och fick resultat på tentorna! På hemtentan fick jag 10/10! Och salstentan fick jag 9/10. Fattar ni hur BRA det är!?

Haha jag är sååå happy! Alla rätt, inte nååågot att klaga på. Förutom vad UNHCR står för :p Annars hade jag fått fullpott!
Efter skolan och plugget med gruppen ringde älskling, som hade slutat tidigare, och jag bad honom träffa mig innan min buss gick. Han blev skitglad när jag sa mitt betyg :D Och så gick vi och köpte blommor till mig. Haha han är så söööt. "Kom, nu ska vi köpa blommor till dig!". Jättefina cerisa och ljusrosa.

Jag är så lycklig! Underbar pojkvän och underbara betyg ;)

Kommentarer
Postat av: buddy love

Haha grattis igen älskliiing !!!!!!! hahaha du förtjänar det bästa!! och jag kände mig dum som endast gav dig blommor =( borde fan ge dig någon slags spa weekend, eller någon form av en lyx semester =P hihi du är fantastisk gumman <3



sitter och tänker på hur underbar du är just nu, tänker på hur rätt det är, tänker på lille raul =D hur bra du kommer att vara mot han..ser de så som du tar hand om flickorna, men han kommer vara mycket mer livad än dom =D men vi får nog ha en lite större bur till han =P hahaha puss gumman, vi hörs senare...älskar dig, och jag ringer dig kaaaanske under dagen om jag kan så att säga, annars får jag ringa dig efter work. puss hjärtat

2008-10-14 @ 06:14:54
Postat av: Sara

Bra jobbat sofie :D FN:s högkvarter nästa haha :D

2008-10-14 @ 15:40:02
URL: http://lifeofsassi.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0