Freaky fridayy!

Ja, fast idag har verkligen inte varit en freaky day.. Rätt tråkigt i skolan faktiskt, satt och pluggade under lektionen ju, men känns som jag liksväl kunde gjort det hemma. Fast kul att träffa klasskompisarna =) Var inte så många idag, typ 9 stycken hehe. Lite fredagsmys kan man säg =)  Efter "lektionen" avslutade jag och Marthe vårt grupparbete. Härlig tjej! O gud, jag älskar hennes n-o-r-s-k! Det språket e riktigt nice asså. Jag skulle vilja snacka norska :D Härligt. Men vet inte hur, för jag vill i vart fall inte flytta till Norge. Hmmm hehe. Hemma-undervisning :p

Nej mina kära läsare, nu ska jag kolla på Freaky Friday, Linday Lohan och Jamie Lee Curtis! Rock on!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0