Ekonomi

Jag är inte en talang på det i skolan, men bra att jag klarar mig skapligt för annars hade jag befunnit mig i personlig konkurs vid denna tid! Nu kan jag i vart fall sova gott när jag har gjort en plan för mina utgifter i höst och har kommit fram till att mina sparpengar kommer att räcka till 2 månaders hyra efter jag har betalt alla busskort i höst. Så jag får flytta i mars då, blir nog lagom =) Nu ska jag klara mig på 1500:- till allt roligt och sedan ca 600 till räkningar och bensin och sådär.

Ekonomi ekonomi... det är inget kul att vara en fattig student, Back to that life after a summer of konsumption!!! Det är ingen lätt vändning ska jag säga er. BLÄ FÖR REKLAM, BLÄ FÖR FINA KLÄDER!!!

Har ont i min framtand och har en förkylningsblåsa precis bredvid. It hurts!

Godnattpuss
Tack för de söta kommentarerna Dessi =)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0