Danmark!

Idag har jeg læst på dansk i nogle timer. Det går ganske godt må jeg sige. Om icke andet så er det meget sjov!!! Jeg synes det er ett yndigt sprog =) Måske for at jeg er skåning?

Nä, nu pallar jag inte ödsla mer tid på att skriva danska :p Det är en aning frustrerande för detta arbetet tar rätt mycket tid (hoppas vi blir klara imorgon) och sen får man fan inte betyg på det. Jag orkar inte plugga mer idag asså, man får fan träsmak i ändan haha. Ska fortsätta någon annan dag och då ska jag ta tag i plugget inför provet den 31. Mamma skrev ut alla artiklar idag, men faaan det var typ 100 sidor sammanlagt, sen är det ett antal kapitel också. Jag blir stressad bara av att tänka på det asså! Får nog planera nu istället för att skriva blogg.

Aaaja. Imorgon blir det skola och sen plugga med gruppen, som sagt. Sen ska jag och min underbara pojkvän grilla :D Kul.

Men men pusspuss på er, ursäkta att jag inte hade något mer intressant att skriva om :p

LINN - LYCKA TILL PÅ TENTAN IMORGON!

Kommentarer
Postat av: Linnsi

Tack gumms;) Hoppas verkligen det gick bra iaf, är 15poängs frågor så om man missar en missar man ju sjukt mkt poäng!! Föresten checka min blogg, http://linnsi.webblogg.se/ ska fan försöka förbättra det där med bloggandet!!! I know, I suck!!

2008-10-15 @ 16:54:36


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0