Center syd ;)

Yo! Idag tog jag och honey en tripp till centersyd :) Där är riktigt nice faktiskt! Ett tips till alla shoppingsugna! Där finns New yorker! Eller Newyorker... Hmm  iaf (det som finns i Köpenhamn!).  DÄR e det billigt duu ;)
Men ganska omoderna kläder hehe. I Danmark finns det ju riktigt nice kläder, men här i Sverige var det lite polskt-aktigt typ. Haha här ser ni ett exempel på det!


Dock riktigt snygga accesoarer, väskor och killkläder! Fyndade på Gina ♥ Två skitsnygga långa toppar, som var rea på! Ni har säkert sett dem, de var på reklam en del i våras, visar er imorgon ;) 49 kronor styck! Sedan hittade jag en bikini på Sportoutlet, skiiitsnygg! Brun med vita prickar och bara min storlek kvar ! 125 kronor för den!
Så pengen jag fick av mamma till kjol gick till lite annat istället.

Det var riktigt nice att shoppa när man har 400 spänn på kontot. Inte många som klarar det ;) Älskling var så fantastisk idag! För det första generade han mig totalt med komplimanger, sedan bjöd mig på mat =) Han gav mina girls en ny matskål med dubbla skålar, så de slipper bråka hehe. Det betyder så mycket! ♥ TACK ÄLSKLING! Du skämmer bort mig med kärlek baby ;)


Soo long ;)



Checka in Linns blogg!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja vi KAN och vi SKA! Vi måste i alla fall försöka! :) förresten, vilka fynd, längtar tills man får se dem- skyndaaa:)

2008-10-18 @ 23:21:04
URL: http://lifeofsassi.blogg.se/
Postat av: sara

btw, skjortklänningen kom från ichi, nova lund :D

2008-10-19 @ 00:11:15
Postat av: Sara

btw 2, du är gullig i lockar!!

2008-10-19 @ 00:11:57
Postat av: dream lover

haha ääälskling =D hahaha tack för att du är så du =D du fynda verkligen älskling..och det var verkligen kul att kunna vara med o kolla =) det va väldigt bra att vi stack dit faktist, va där med aras och shadde, shadde köpte 2 jeans på new yorker, aras köpte en vinter jacka på sport outlet =) hehe där finns verkligen många kläder runt om.. men du såg underbar ut i det du köpte, längtar till att få se dig ha på dig dom ;) puss snygging...fan va du va het när du testa dom =D puss sex gudinna!!

2008-10-19 @ 17:59:28


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0