Brorsan har körkort :D

Grattis broo. Mycket roligt! Nu har alla körkort.. och han klarade det första gången också!

Medan han körde upp fikade jag med mina flickor, mycket trevligt :D Nu har vi fått med Dess också så vi alla tre ska börja på orientalisk dans i vår! Det kommer bli görkul! hoppas bara den startar i typ januari så jag hinner gå klart innan jag flyttar.. annars får jag väl helt enkelt ta mig till k-stad en gång i veckan... Vi får se!

Jag håller på att göra en film, men jag berättar inte om vad :D Åh kul! Jag längtar att visa älskling :D

Japp, jag skulle egentligen plugga... men har softat och haft roligt hela dagen. Jag förtjänar väl semester? Inte? hmm... jag pluggar imorgon, promiiise!
 Ikväll är det Ugly betty - får inte missas!

Puss på er sålänge folks!!

Kommentarer
Postat av: Sara

hehe tack sofie :) orientalisk dans låter ju kul hehe,lite vicka på rumpan! och grattis till din bror! :)

2008-10-07 @ 17:28:18
URL: http://lifeofsassi.blogg.se/
Postat av: terminator

hehe heeey, nu kommenterar jag =P efter att ha haft kommenterings fobi, men jag klarar mig...



först och främst så !har du hälsat grattis till din brossa!!! ? bra...annars hade vi inte träffats idag det kan jag nästan säga direkt =P



men men orientalisk dans ?? hmm..ja men som sagt, hoppas då det blir iinnann du flyttat, annars kommer det bli jobbigt som fan och jag hehe...jag vet vem som kommer att bli det svarta fåret om man ska börja klaga om det...mhm..jag =P



hihi jag vill veta vaad för film du gör !! =D jag är verkligen nyfiken, men men jag får väl hålla tummarna på att det är en riktigt bra film med specialeffekter, HD upplösning, värsta ljudet...men men vi får se =P



puss gumman, vi ses idag =) puss

2008-10-08 @ 06:08:02


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0