21 <:o)


Hellu! Nu är det 1 minut kvar av min födelsedag :D Den har varit helt fantastisk! Har hunnit vara på ack-va-kul med hjärtat, men vi var tvugna att sticka rätt snabbt för de hade ingen cafeteria längre och vi var hungriga!! Vi stack och fikade, sedan köpte vi baklava som jag bjöd mormor&morfar och familjen på ikväll. Vi hyrde en film också på Nöjesmagasinet sen körde jag hans bil hem hihi. Det var kul :D Jag är ingen mästare på den, men det gick :p

När vi kom hem tittade vi på filmen, "brudens bästa man" - skitbra!! Så romantisk, rolig och sköön. Det var mitt val såklart, eftersom jag fyllde år hihi. Ikväll kom mormor&morfar och vi har ätit goda saker, pratat, haft trevligt och jag fick lite fina presenter ^^

En stooor kokbok och en liten receptbok med kyckling - nu ska jag bli köksmästare! Jag fick en myysig pyamas av brorsan, ful som fan HAHA men skön ;) Av min älsking fick jag en underbar ring, jättefin!! Ska sätta in bild på den såklart ;)


Älskar dig älsking, tack för en underbar dag och tack till alla som sagt grattis :D

Kommentarer
Postat av: HAPPY BIRTHDAY

haha kanske lite sent o kommentera meeeeen.....



VI GRATTULERAR, VI GRATTULERAR, VI GRATTULERAR VÅRAN SOFCHE IDAG, MED BLOMMOR OCH BLAD, VI FIRAR HENNES DAG, JA VI GRATTULERAR VÅRAN SOFCHE IDAAG..

ETT FYRFALLITGT LEVE HON LEVER...

HIPP HIPP...HURRAAA

HIPP HIPP...HURRAAA

HIPP HIPP...HURRAAA

HIPP HIPP...HURRAAAAAAAAAAAAA



HAHA GRATTIS HJÄRTAT =)



DET HAR VARIT EN ÄRA ATT FÅ VARA MED DIG UNDER HELA DITT ÅR SOM 20..TACK GUMMAN <3 <3 <3 <3

2008-10-24 @ 06:45:41


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0