Fars dag!

Jaa alla, idag är det ju pappas dag. Det har vi firat med att han fick åka med mig in till OnOff och byta kameran (DET GICK! :D ) sen fick jag bensin av honom och han visade var olje- och spolarvätska-öppnarna sitter. Hmm ja, jag vet det lät konstigt, men ni fattar :p Och jag borde veta det själv, men har aldrig brytt mig om att ta reda på det hehe.

Han fick en öööverrolig bok av mig (hoppas han gillar den lika mycket!) som hette "du vet att du är svensk...". Jag bläddrade lite i den och skrattade övermycket och sen bestämde jag mig föär att köpa den. Med Dilshads övertygelse :D  Man känner igen sig själv! Och Dilshad kände igen sig själv när det gäller att "finna diskussionen om huruvida kex uttalas 'tjex' eller 'kex' givande". Han är ju alltid på mig om det! Jävla svensk :p Och jag tyckte denna var träffsäker "du vet att du är svensk när du tror att det är straffbart att byta kö när det är mindre folk i den andra" haha. Här ska det läsas! Efter pappa förstås :p

Såå nu är jag lycklig med min kamera i behåll och jag ska aaaaldrig släppa den ut min hand :p

Puss alla! Nu blir det plugg tills ikväll när vi ska till mormor&morfar, får höra om deras Thailand-resa!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0