Tänkvärd

 

Jag har aldrig intresserat mig för denna låt, men hittade videon på Saras blogg. Kolla den, den är riktigt tänkvärd. Men man måste kolla på den två gånger, för man fattar inte förrän man ser slutet. Och om ni tyckte den var bra, läs texten. Den fick mig att fundera.. och man tycker så fucking synd om killen i videon...tills man inser att det är en brud. Självklart.. Lägg märke till hur han ignorerar sin sexiga kollega och hur hon raggar på sin! hur ofta ser man en tjej behandla sin kille som skit? Hur ofta ser man en kille behandla sin brud som skit? U know the answer.

Kommentarer
Postat av: if i was a girl...

hehe den va ju bra =) jag gillar den låten lite, men videon va lite så....jaha =P hehe men men tro inte hatt brudarna är så duktiga gumman, seriöst =S dom är verkligen inte mycket bättre alltid...just want u to know that...puss

2008-11-12 @ 06:51:53


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0