Sicko

Hellu. Denna dag blev inte som jag planerade, för jag är nämligen inte helt frisk.. fast det är mycket bättre nu! Ligger med täcke här i soffan, kollade nyss på 27 dresses, bra film :) Jag ska nog börja plugga lite nu, sen ska älsk ringa o mamma kommer hem.. Jag hade en jäkla huvudvärk, men den har gått om nu. Nyponsoppa, kan det vara det som var tricket??

Måste faktiskt rätta mig efter att jag haft ett samtal med älsklingen när jag vaknade... han påminde mig om att inte bara killar är svin och räknade upp ett antal par vi har varit med om där tjejen varit bitchen. Så jag får ändra mig ang. mitt förrförra inlägg :p Både killar och tjejer kan vara kräk, men det handlar egentligen om en individ inte om kön, så jag ursäktar mitt generaliserande. Det var Beyonce som drog in mig i det :p

Kram alla (ingen puss när jag är sick)


Miss u sweetheart!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0