Obama!

Yeeaajjj Barack Obama vann!

Som Lars Ohly sa "Nu är det slut på 8 års elände". Kunde inte sagt det bättre själv, har verkligen hopp att USA ska steg tillbaka från världen nu och sköta om sitt eget land istället, det behövs! Hörde att de fattiga levde som människor i tredje världen.. Och USA ska vara det "största bästa" landet. Ja, försök lura i mig nåt annat.



Ang mitt inlägg igår, nej de ska inte tvinga människor att flytta, de ska placera NYANLÄNDA i mindre attraktiva kommuner och om de flyttar blir de av med de sociala bidragen, på så sätt ska det inte kunna uppstå fler Rosengård.

Ha en bra dag =D Puss!

Kommentarer
Postat av: Linn

Jaa :D Så jäkla bra att han vann! Men visste att han skulle vinna :P hehe.. Kram på dig

2008-11-05 @ 10:28:16
URL: http://linnsi.webblogg.se/
Postat av: Sara

JAAAA, JAG BLEV SÅ GLAD NÄR JAG HÖRDE ATT OBAMA VUNNIT :D haha och angående härmapan får jag tänka som du sa, tack för tipset hee och ja jag ska försöka blogga oftare :)

2008-11-05 @ 17:52:08
URL: http://lifeofsassi.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0