Nu kommer jag igen.

Känner för att skriva blogg. Men har nog direkt inget att skriva om. Min pojkvän e rolig. fick nyss ett sms "men vad tar du dig till flicka?" bara för att jag inte har svarat på hans sms haha. Humoor. Kollade nyss på lägenheter i Arlöv. Dröm. 40 kvm.... stooor inglasad balkong... riktigt kök.. massa garderober... billig hyra. Jag längtar efter att bo själv, men samtidigt är jag rädd för att flytta ifrån min familj. Jag är så familjär jue. Vill inte ens åka iväg på kvällarna för att jag vill umgås med dem..... Ja, det är nog dags att flytta!!!

Jag måste nog sova nu. Imorgon ska jag läsa den tjockaste boken of them all. Jag tänker på pippilottan (vår lärare) när jag skrev det. Hon säger ål, hon har väldigt kul/störig engelskt uttal. Men idag var hon faktiskt jävligt rolig ska jag säg er :D haha. Hon kan vara kul också!! Men har reducerat lite så det återstår bara 100 sidor att läsa *muhaha* Denna veckan får vi reda på resultatet från tentan i ekonomi och sociala strukturer. Om jag får VG...... Hmm jag ska tänka ut något :D Jag återkommer!!


Puss alla, nana gott! Ni kan väl berätta något kul i kommentar så jag får lite uppmuntran? Blogguppmuntran. Danke :)


Kommentarer
Postat av: das dille

come here, come...come....här finns allt du vill ha och drömt om att ens kunnat drömma om detta..kom hit till arlöv, här lever vi i harmoni med djur från alla håll...här finns djur från mellanöstern, djur från balkan, no shit sherlok..tillochmed kinesiska djur, not so much monkies tho, but if u see one...hurry up and take a picture ;P aja slut på de roliga rasistiska skämten från en kurre kurt



och hälsa den där pipi**** dad shi kän tejk ål her bocks änd shot dem upp in hör as bikuz shi is a veri stuped and bad görl...



har alltid beundrat min engelska =) nå va tycker du då...borde jag ta någon kurs eller =P



aja puss kyss kram hångel slängkyss mottagningskyss u name it...auf wiedersehen Sofie, Ich vermisse dich mein Liebling. Kuss

2008-11-18 @ 07:24:50


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0