Jättebra!

Heeej, nu är jag tillbaka framför datorn! Har inte suttit här sedan typ fem igårkväll kanske. Wow, rekord! :p

Riktigt kul har jag haft det! Kollade nyss på bilderna från Grand baaaahhhh *hatar min frisyr, vill ha mitt hååår tillbaka!!! =(* men men. även om jag nu såg så weird ut som på bilderna så hade jag iaf kuuuul! Det var nämligen där vi hamnade, på Grand :)  Vi skulle ju ha lite quality-time tillsammans om ni minns :) Men även med en ful frisyr är jag väldigt glad! Det var jätteskönt att festa var för sig, jag kände mig inte orolig en sekund för min älskling och det behövde jag nog inte heller, inte enligt honom iaf hehe. Så härligt att bara dansa och inte tänka på något annat. Jag känner en enorm frihet i att dansa... men jag gillar mest pardans :)

Jag var med min kärlek idag i Lund, åhh så roligt vi har haft! Först skulle jag prova kläder, men som vi redan kommit fram till så är jag alltid för snål när jag står i affären... Vi åt thaimat sen, jag tog tofu med ris och grönsaker. Har ätit vegetariskt två dagar i rad nu :) Mår super! Fast det nog bara är psykologiskt..... Iaf. Vi tog en promenad i vår park efter maten och startade lövkrig haha och fick för oss att mata ankorna. Varning! Mata aldrig ankorna i Lunds park! Innan vi visste ordet av var där en hel skolklass av ankor hehe. Jag blev lite rädd *lite*. Haha jag gillar ankor!! Saknar kalle&kajsa från Vittsjö, remember?



Aja, en väldigt rolig helg iaf! Men min kamera har gått sönder =( Ska försöka fixa det imorgon eller på tisdag... Får se hur det går!!

Det var nog alles, hoppas ni också mår bra!!
Nu ska jag spelaaa innan John Blund kommer på besök ^^
Puss


Kommentarer
Postat av: Duck man

haha ja men det gick skitbra gumman, så nu vet vi att det inte är något problem, men för säkerthetens skull så får vi ändå ta det lungt =P



hehe MATA INTE ANKORNA, en hel fucking arme =D haha ja vi hade fan kul du tjockis, puss snåljopp ;P

2008-11-09 @ 16:48:13
Postat av: Sara

haha du är ju iadf snäll som matar sötnosarna nu när det börjar bli kallt.

2008-11-10 @ 13:30:22


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0