Häärligt!


Mitt rum och min nya julstjärna :)


Mamma och jag hade adventsmys framför tv:n
  ♥


Heej!! Jag åt första pepparkakan ikväll och drack glögg medan jag kollade på Gossip girl - VÄLKOMNA TILLBAKA! Jag tror praoeleven har slutat nu. Riktigt bra avsnitt idag. Kunde kände Serenas frustration över att sitta där med Dan och en liten brainiac.. *grr* men jag hoppas hon inte förvändlas till värsta bitchen nu... eller jo det gör jag, så blir det mer spännande att kolla på! ;)

Jag är frustrerad. Över att det finns en person som inte gör något själv, och sen förväntar sig att få allting serverat.. av mig. Varför ska jag lägga ut pengar och tid på skolan och sen dela med mig utav det? Alla har sitt eget ansvar. Önskar egentligen att jag bara kunde säga nej... men det kan jag inte, för jag är för snäll o vill inte ha sura miner... Jaja.. Jag får väl titta lite på min stjärna och slappna av :p

Godnatt allihop, puss!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0