Goodmorning!

Vilken härlig dag! Vaknade på topphumör och det har inte förstörts än haha. Mitt hår är reglerbart - thank you! Ska snart promenera till bussen och gå i skolan :D Jihoo ny kurs idag som jag också ska få VG i haha. :p Efter skolan ska jag träffa prinsen igeeen. Nice!

Såå hejdå vänner, nu ska jag spela lite rainbow rescue haha, det är beroendeframkallande! Man ska para ihop regnisar så att det bildas en regnbåge *gulligt*. Sån e jag, regnbågar, fluff, rosa, glitter, vita moln, ni vet allt det där gulliga i livet. Kan behövas med tanke på hur världen ser ut. På tal om det så är det val imorgon va? Eller? Obama MÅSTE vinna, jag e trött på USA:s styr-fasoner och krig! Jag tror Obama är en mer ödmjuk människa, man kan hoppas. Vi får helt enkelt se ellerhur?

Här är vad jag har på mig idag, jag älskar denna blus!



So long ;)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0